INDIBA

Jest to unikalna terapia, której celem jest doprowadzenie do tkanek i komórek termicznego oraz nietermicznego prądu – wszystko za pomocą specjalnie opracowanych elektrod. Działanie technologii Indiba®Activ w połączeniu z terapią manualną prowokuje organizm do odbudowy na poziomie komórkowym! Zniszczone, zdegenerowane komórki zastąpione zostają nowymi, zdrowymi. Efektem jest zdecydowanie szybsza regeneracja tkanek, a więc ich odbudowa. To z kolei wpływa na redukcję bólu i wydatne zmniejszenie stanu zapalnego

Bezpośrednie korzyści z zastosowania terapii INDIBA® activ to:

• skrócenie czasu terapii,
  • uzyskanie przeciwbólowego czy przeciwzapalnego efektu,
  • wspomaganie drenażu tkanek oraz zmniejszenie obrzęku.

Wskazania do terapii manualnej z wykorzystaniem INDIBA® activ, to m. in.:

• ból i stan zapalny stawów,
  • choroby zwyrodnieniowe stawów,
  • stany bólowe odcinka szyjnego kręgosłupa,
  • złamania (przyspieszenie zrostu kostnego),
  • uszkodzenia mięśniowe,
  • skręcenia,
  • nadwyrężenia,
  • stany pooperacyjne (wszystkie tkanki),
  • zrosty, blizny, tendinpatia, artrozy,
  • wzmożone napięcia mięśniowe,
  • zapalenia kaletek,
  • krwiaki.

Przeciwskazania do terapii indywidualnej z wykorzystaniem INDIBA® activ:

• rozruszniki serca i implanty elektroniczne,
  • ciąża,
  • zakrzepowe zapalenie żył.

Indiba®Activ w rehabilitacji

Terapia Indiba®Activ skupia się na przyspieszeniu okresu rekonwalescencji wykorzystując przy tym naturalną zdolność organizmu do regeneracji. Pobudza tkanki do procesów naprawczych w bezpieczny sposób. Szybko zmniejsza ból i stan zapalny przyspieszając gojenie – wszystko dzięki unikalnemu systemowi Proionic®. Terapię można stosować w takich przypadkach jak: Zapalenie kaletki, Zapalenie torebki stawowej, Tendinopatia, Skręcenia, Pęknięcia i złamania kostne, Bóle krzyża, Chondromalacja rzepki, Dysfunkcja powięzi, Zwichnięcia, Obrzęki, Neuralgie, Zapalenie kości i stawów, Stany zapalne, Stłuczenia, Zrosty pooperacyjne, Blizny, Naderwania mięśni, Bóle karku, Artretyzm To tylko część sytuacji, w których omawiana terapia przynosi doskonałe rezultaty. Warto wiedzieć, że terapię Indiba®Activ można zastosować wraz z innymi terapiami, takimi jak: masaż, terapia manualna, terapia powięziowa, terapia wisceralna, osteopatia, chiropraktyka, akupunktura

Indiba®Activ w medycynie sportowej

Sport zawodowy jest niezwykle wymagający dla ludzkiego organizmu. By osiągać zamierzone wyniki często sportowiec musi przekraczać granice własnych możliwości. Efekt? Zmęczenie organizmu, mikrourazy, kontuzje. Indiba®Activ doskonale sprawdza się w fizjoterapii sportowej. Poza szybszym leczeniem stanów ostrych i przewlekłych terapia przyczynia się do zmniejszenia podatności na kontuzje wynikające z nadmiernej eksploatacji tkanek (mięśniowej, chrzęstnej). Indiba®Activ przyczynia się do optymalizacji fizycznych zdolności organizmu poprzez integrację terapii z ruchami funkcjonalnymi, które są charakterystyczne dla danego sportu – skutecznie usprawnia nadmiernie przeciążone struktury. Systematyczne stosowanie terapii wpływa na efektywność sportowca, a co za tym idzie, na osiąganie lepszych wyników sportowych. I to wszystko da się uzyskać bez rezygnowania z udziału w zawodach! Zobacz główne korzyści, jakie daje terapia Indiba®Activ:

• zmniejszenie dolegliwości bólowych
  • zmniejszenie podatności na kontuzje
  • szybsza regeneracja po wysiłku
  • lepsze przygotowanie fizyczne

Szybkość i skuteczność sprawdzona w wyczynowym sporcie

• Ponad 200 największych federacji sportowych na świecie stosuje Indiba Activ
  • Indiba Activ to bezpośredni partner medyczny największych klubów piłkarskich FB Barcelona, Chelsea, FC Liverpool, Bayern Monachium, Real Madryd, Juventus …
  • Ponad 30 Komitetów Olimpijskich
  • Wiele gwiazd sportowych i tenisowych stosuje terapie do rehabilitacji i regeneracji: R.Nadal, J.Gomez …
Umów się na wizytę online

Sprawdź dostępne terminy, wybierz rodzaj wizyty i umów się w dogodnym dla Ciebie terminie.

Zadzwonimy lub napiszemy, aby potwierdzić wizytę.