Czym jest Diacom

Każda żywa istota, organizm, organ oraz pojedyncza komórka, emituje fale elektromagnetyczne, rodzaj drgań, wibracji. Wszystkie mikroorganizmy, patogeny też emitują charakterystyczne dla siebie częstotliwości. Dlatego podjęto badania mające na celu opracowanie metody, jak wykorzystać tę wiedzę do diagnostyki i terapii.

System diagnostyki nieliniowej NLS powstał w Instytucie Psychofizyki Stosowanej w Rosji, a naukowcy go tworzący opierali się na badaniach zapoczątkowanych przez takich badaczy jak Nikola Tesla, George Lakhovsky, Raymond Rife czy Reinhold Voll. Metoda NLS opiera się głównie na wiedzy z zakresu biofizyki i fizyki kwantowej.

Diagnostyka NLS jest jednym z najnowocześniejszych osiągnięć na polu technologii medycyny niekonwencjonalnej. Polega na odczytywaniu fali elektromagnetycznych o niskim napięciu, emitowanych przez organizm, poszczególne narządy i patogeny, za pomocą bioinduktorów umieszczonych w słuchawkach i przekazaniu do komputera.

Jak działa Diacom

Program wykonuje wiele pomiarów selektywnych i porównuje je z dostępnymi częstotliwościami we wprowadzonej bazie danych, porównuje ze wzorcem zdrowych narządów i wykrywa zaburzenia. Skanuje i równoważy pole elektromagnetyczne ponad 574 narządów, tkanek i kości, przeprowadza 140000 testów rożnych dolegliwości oraz sugeruje ich przyczyn, a także tempo rozwoju, sprawdzenie obecności i poziomu alergii, bakterii, grzybów, infekcji, wirusów, bakterii, pasożytów z możliwością określenia ich lokalizacji w organizmie z dokładnością 97%!!! analiza niedoboru witamin, minerałów, mikroelementów.

Poprzez wykresy, obrazy oraz współczynniki możemy odczytać i określić problem zdrowotny. Wówczas dzięki oprogramowaniu możemy rekomendować suplementy diety, zioła , metody oczyszczania organizmu, porady dietetyczne, terapie DIACOM jak również zalecenia wykonania dodatkowych badań specjalistycznych. Mamy również możliwość testowania szkodliwego lub dobroczynnego wpływu na zdrowie różnych, przyjmowanych substancji lub preparatów. Dzięki urządzeniu można analizować również pokarmy i ich wpływ na organizm. Przydatną funkcją jest możliwość oceny zaawansowania choroby pacjenta i prognoza postępu w kolejnych 2-5 latach, jeśli oczywiście nie zmieni trybu życia. Wszystkie opcje wykorzystywane pozwalają już po jednej wizycie na wykrycie nieprawidłowości, a tym samym zlokalizowaniu patogenu lub miejsca infekcji, aby jak najszybciej móc zacząć działać.

Dzięki tej metodzie można wykryć patogeny ze wskazaniem na konkretne miejsca ich występowania w organizmie. Aparatura jest bardzo czuła i odbiera w Hz częstotliwości zmian, które dopiero się tworzą na poziomie komórkowym, co jest niemożliwe przy wykorzystaniu innych metod badawczych np. USG, RTG lub tomografii komputerowej, czy rezonansu magnetycznego, które wykazują tylko już ukształtowane procesy chorobowe. Dzięki temu możemy nie dopuścić do pełnego rozwinięcia się choroby i zadziałać profilaktycznie.

WYNIKI SĄ INTERPRETOWANE PRZEZ OSOBĘ Z WYKSZTAŁCENIEM MEDYCZNYM!
Urządzenie posiada certyfikat CE.

Urządzenie Diacom Lite Freq nie jest urządzeniem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz 679 z późn. zmianami). Jest jednym z elementów diagnozy stanu zdrowia, ale nie zastępuje diagnozy medycznej. Należy pamiętać, że ta metoda jest jednym z wielu sposobów kontrolowania swojego stanu zdrowia i służy monitorowaniu i wspomaganiu leczenia konwencjonalnego, ale go nie zastępuje.

MetaHarmonizacja i DC terapia

Odbywa się poprzez wysyłanie odpowiednich, precyzyjnie dobranych częstotliwości do najbardziej osłabionych organów i układów, wzmacniać je na poziomie organu i na poziomie komórkowym. To znaczy przypominamy naszemu organizmowi jaka jest prawidłowa częstotliwość pracy danego organu. Jeśli choroba trwa dłużej niż pół roku ten proces zostaje zaburzony, tak się dzieje np. w bólu przewlekłym, gdzie ostry stan zapalny i źródło bólu już nie istnieje, natomiast nasz mózg nadal „widzi” problem i odczuwamy ból. Przywrócenie prawidłowych drgań odbywa się poprzez wytłumienie patologicznych drgań oraz wzmocnienie zdrowych częstotliwości, dzięki czemu twoje narządy, układy, a wraz z nimi cały organizm wracają do stanu równowagi.<

Chromoterapia

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Enim, aut nesciunt recusandae, veritatis dolorum ad sequi ea molestias id consequatur quam. Repellendus doloremque repudiandae quia fugit, voluptatem magnam exercitationem tempore dolorum molestias nobis nesciunt, aliquam eum reiciendis ea, dolore commodi.<

Terapia Davo Freq

Metaterapia i DC terapia

Chromoterapia

Kolory również posiadają swoje częstotliwości, które działają głównie harmonizująco i regulująco na układ nerwowy wegetatywny, wyciszają stany napięcia, lęku, stresu.

Terapia Davo Freq

Za pomocą przewodów, do twoich nadgarstków i okolic kostek przyklejamy małe elektrody (jak do aparatu Holtera) i wysyłamy do organizmu odwrócone częstotliwości, czy dokładnie takie, które unieszkodliwiają wcześniej wykryte patogeny.